اطلاعات همایش
بازدید : 767803
چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی
- تاریخ شروع : ۲۳ مهر ۱۳۹۱
- تاریخ خاتمه : ۲۴ مهر ۱۳۹۱
- مکان برگزاری : تهران - مركز همايشهاي بين المللي صدا و سيما
- برگزار کننده : مرکز بازاریابی خدمات مالی
- ارسال مقاله : دارد
محورهای همایش
• تکنیک های اثربخش بازاریابی منابع و مصارف بانکی
• مدیریت ارتباط با مشتریان خدمات بانکی با رویکرد کسب سود
• فنون شناسایی، جذب و حفظ مشتریان ارزنده در سطح ستاد، منطقه و شعب
• تکنیک ها و مهارت های اثربخش عرضه و فروش خدمات بانکی در شعب
• مکانیزم های عملی بازاریابی خدمات الکترونیکی
• نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد، توسعه و تقویت برند خدمات بانکی
• مدیریت خدمات نوین بانکی: از ایده یابی تا افول
• قیمتگذاری ترفیعی خدمات و سپرده های بانکی
• فنون مذاكره با مشتريان خدمات بانكي در شرايط دشوار
• برنامهريزي جهت ارتقاي اثربخشي كانالهاي ارائه خدمات به مشتريان
• مدیریت ارتباط با مشتریان خدمات بانکی با رویکرد کسب سود
• فنون شناسایی، جذب و حفظ مشتریان ارزنده در سطح ستاد، منطقه و شعب
• تکنیک ها و مهارت های اثربخش عرضه و فروش خدمات بانکی در شعب
• مکانیزم های عملی بازاریابی خدمات الکترونیکی
• نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ایجاد، توسعه و تقویت برند خدمات بانکی
• مدیریت خدمات نوین بانکی: از ایده یابی تا افول
• قیمتگذاری ترفیعی خدمات و سپرده های بانکی
• فنون مذاكره با مشتريان خدمات بانكي در شرايط دشوار
• برنامهريزي جهت ارتقاي اثربخشي كانالهاي ارائه خدمات به مشتريان
پوستر همایش
اطلاعات مندرج در این سایت فقط با هدف اطلاع رسانی رویدادهای علمی ارائه شده است بنابراین جهت دریافت اطلاعات دقیق و بررسی صحت اطلاعات این رویداد به سایت اصلی آن مراجعه نمایید.