اطلاعات همایش

بازدید : 759760

چهارمین کنفرانس مدیریت فروش

  •    تاریخ شروع : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
  •    تاریخ خاتمه : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
  •    مکان برگزاری : تهران
  •    برگزار کننده : ایده پردازان کسب و کار
  •    ارسال مقاله : ندارد
  • کانال تلگرام

محورهای همایش

• بررسی انواع کانال های توزیع فعلی و پیش بینی وضعیت آینده آنها در ایران
• تجربه تاریخی کانال های توزیع در دنیا
• وضعیت فعلی و پیش بینی کانال های توزیع در کشورهای موفق در توزیع
• نحوه انتخاب بهینه کانال های توزیع در صنایع ایران
• نقش ایجاد فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها در تغییر کانال های توزیع صنایع ایرانی از پخش مویرگی و عمده فروشی
• تاثیر تغییر کانال های توزیع در فروش انواع محصولات
• نقش نظام و تحولات اقتصادی در کانال های توزیع
• عملکرد رسانه ها در شکل گیری کانال های نوین توزیع
• تاثیر فناوری اطلاعات بر تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع
• اهداف و استراتژی های سازمان در تعیین کانال های توزیع
• فرصت های نوآوری در تغییر کانال های سنتی توزیع به کانال های نوین توزیع
• تغییر سلیقه مشتریان در تغییر کانال های توزیع
• تاثیر عملکرد ضعیف کانال های سنتی توزیع بر تغییر کانال های توزیع
• نقش تفکر رهبران و مدیران سازمان بر تعیین کانال های توزیع
• بهینه سازی هزینه ها در کانال های نوین توزیع
• انواع ساختار سازمانی و کانال های نوین توزیع
• تاثیر تملیک، ادغام ها و اتحادهای استراتژیک بر تغییر کانال های توزیع
• نقش تصمیمات و دستورات دولتی در تغییر کانال های توزیع
• سیستم های اطلاعاتی سازمان (MIS) در کانال های نوین توزیع

پوستر همایش

پوستر چهارمین کنفرانس مدیریت فروش
اطلاعات مندرج در این سایت فقط با هدف اطلاع رسانی رویدادهای علمی ارائه شده است بنابراین جهت دریافت اطلاعات دقیق و بررسی صحت اطلاعات این رویداد به سایت اصلی آن مراجعه نمایید.
تبلیغات در سایت
تبلیغات در سایت
تبلیغات در سایت
تبلیغات در سایت