اطلاعات همایش
بازدید : 787615
کنفرانس برند و آموزش
- تاریخ شروع : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
- تاریخ خاتمه : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱
- مکان برگزاری : تهران - مرکز همایش های بین المللی کشور
- ارسال مقاله : ندارد
محورهای همایش
• پژوهش و شناخت رفتار دانش پژوهان و پیش نیاز ایجاد قدرت برند
• معماری برند در موسسات و آموزشگاههای علمی کشور
• چالش های برند های جدید در ایجاد شبکه های فروش در ارائه خدمات
• مدیریت ارزش ویژه برند از طریق ارتباطات یکپارچه برند
• ایجاد هویت یکپارچه برند و نقش آن در موفقیت برندها در آموزش
• معماری برند در موسسات و آموزشگاههای علمی کشور
• چالش های برند های جدید در ایجاد شبکه های فروش در ارائه خدمات
• مدیریت ارزش ویژه برند از طریق ارتباطات یکپارچه برند
• ایجاد هویت یکپارچه برند و نقش آن در موفقیت برندها در آموزش
پوستر همایش
اطلاعات مندرج در این سایت فقط با هدف اطلاع رسانی رویدادهای علمی ارائه شده است بنابراین جهت دریافت اطلاعات دقیق و بررسی صحت اطلاعات این رویداد به سایت اصلی آن مراجعه نمایید.