اطلاعات همایش
بازدید : 783064
مدیریت نوین کسب و کار
- تاریخ شروع : ۲۴ مهر ۱۳۹۴
- تاریخ خاتمه : ۲۴ مهر ۱۳۹۴
- مکان برگزاری : رشت - سالن همایش شهدا
- برگزار کننده : شرکت مدیران گیلان
- ارسال مقاله : ندارد
محورهای همایش
1. مهندسی فروش / استراتژی های فروش پایدار و بازاریابی اثربخش
2. روش های تقسیم بازار هدف جهت جذب مشتریان هدف
3. مدیریت ریزش مشتریان (چگونه می توان از ریزش مشتریان جلوگیری کرد؟)
4. تشابه و تمایز برندسازی با تبلیغات چیست؟/ چالش های امروز برندسازی چیست؟
5. چرا ما برندهای ایرانی را دوست نداریم؟/ چرا شیوه های موجود برندسازی در ایران کافی نیست؟
6. چالش های برندسازی تبلیغات محور چیست؟/ چرا تبلیغات ما به فروش منتهی نمی شود؟
2. روش های تقسیم بازار هدف جهت جذب مشتریان هدف
3. مدیریت ریزش مشتریان (چگونه می توان از ریزش مشتریان جلوگیری کرد؟)
4. تشابه و تمایز برندسازی با تبلیغات چیست؟/ چالش های امروز برندسازی چیست؟
5. چرا ما برندهای ایرانی را دوست نداریم؟/ چرا شیوه های موجود برندسازی در ایران کافی نیست؟
6. چالش های برندسازی تبلیغات محور چیست؟/ چرا تبلیغات ما به فروش منتهی نمی شود؟
پوستر همایش
اطلاعات مندرج در این سایت فقط با هدف اطلاع رسانی رویدادهای علمی ارائه شده است بنابراین جهت دریافت اطلاعات دقیق و بررسی صحت اطلاعات این رویداد به سایت اصلی آن مراجعه نمایید.