اطلاعات همایش

بازدید : 741881

سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان

  •    تاریخ شروع : ۳ مهر ۱۳۹۳
  •    تاریخ خاتمه : ۳ مهر ۱۳۹۳
  •    مکان برگزاری : تهران - مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما
  •    برگزار کننده : مرکز راه اندازی باشگاه مشتریان http://www.customersclubcenter.com شرکت راهکار مهریاسان http://www.mehryasan.com
  •    ارسال مقاله : ندارد
  • کانال تلگرام

محورهای همایش

با توجه به اینکه راه اندازی باشگاه مشتریان به عنوان یکی از مهم ترین ابزار های نوین در جهت ایجاد رضایت و وفاداری در مشتریان مطرح است، از این رو مرکز تخصصی باشگاه مشتریان به عنوان اولین مرجع تخصصی آموزش، مشاوره و راه اندازی باشگاه مشتریان در ایران با همکاری شرکت مهریاسان و حمایتهای علمی، مالی و معنوی سازمانها، دانشگاه ها، شرکتها و برندهای برتر ایران، در راستای فرهنگ سازی و معرفی جدیدترین متد های راه¬اندازی و مدیریت باشگاه های مشتریان، قصد دارد سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان را در تاریخ 3 مهر ماه 1393 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، با سخنرانی اساتید بین المللی برگزار نماید.
از جمله برندهای حاضر در این کنفرانس میتوان به هتل هیلتن، سیتی بانک، ترکیش ایرلاین، مک دونالد، سازمان لویالتی 2014 و ... اشاره کرد.
در این کنفرانس به بررسی باشگاه مشتریان در حوزه سلامت، باشگاه مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای، پوشاک و صنایع تند مصرف، باشگاه مشتریان در خدمات گردشگری و صنعت توریسم، مشتری مداری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، مشتری مداری در صنعت بیمه، بررسی باشگاه های مشتریان در صنایع غذایی و دارویی و ... پرداخته خواهد شد.

پوستر همایش

پوستر سومین کنفرانس بین المللی باشگاه مشتریان
اطلاعات مندرج در این سایت فقط با هدف اطلاع رسانی رویدادهای علمی ارائه شده است بنابراین جهت دریافت اطلاعات دقیق و بررسی صحت اطلاعات این رویداد به سایت اصلی آن مراجعه نمایید.
تبلیغات در سایت
تبلیغات در سایت
تبلیغات در سایت
تبلیغات در سایت