اطلاعات همایش
بازدید : 729823
نهمین کنفرانس بین المللی برند
- تاریخ شروع : ۱۵ دی ۱۳۹۳
- تاریخ خاتمه : ۱۶ دی ۱۳۹۳
- مکان برگزاری : تهران - مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما
- برگزار کننده : شرکت رهیافت
- ارسال مقاله : دارد
محورهای همایش
محور های نهمین کنفرانس بین المللی برند
1- نقش و جایگاه برند سازی در تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات
2- برند سازی و حفظ جایگاه برند در دوره رکورد تورمی اقتصادی
3- اهمیت برند سازی در حوزه حمل و نقل (زمینی،دریایی و هوایی) در اقتصاد مقاومتی
4- نقش و جایگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اقتصاد مقاومتی با محوریت توسعه صادرات
5- جایگاه برند های صنعت غذا و کشاورزی در برند سازی ملی برای توسعه صادرات
6- توسعه و بهبود فضای کسب و کار با ارتقا جایگاه برندهای ملی
7- برندینگ شهری و برند سازی در صنعت گردشگری و جایگاه آن در جذب سرمایه گذار خارجی
1- نقش و جایگاه برند سازی در تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات
2- برند سازی و حفظ جایگاه برند در دوره رکورد تورمی اقتصادی
3- اهمیت برند سازی در حوزه حمل و نقل (زمینی،دریایی و هوایی) در اقتصاد مقاومتی
4- نقش و جایگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اقتصاد مقاومتی با محوریت توسعه صادرات
5- جایگاه برند های صنعت غذا و کشاورزی در برند سازی ملی برای توسعه صادرات
6- توسعه و بهبود فضای کسب و کار با ارتقا جایگاه برندهای ملی
7- برندینگ شهری و برند سازی در صنعت گردشگری و جایگاه آن در جذب سرمایه گذار خارجی
پوستر همایش
اطلاعات مندرج در این سایت فقط با هدف اطلاع رسانی رویدادهای علمی ارائه شده است بنابراین جهت دریافت اطلاعات دقیق و بررسی صحت اطلاعات این رویداد به سایت اصلی آن مراجعه نمایید.